Hebei Maoheng Machinery Co., Ltd.

17 anni di esperienza di fabricazione

A squadra di serviziu dopu a vendita di a cumpagnia di machini Maoheng visita a splutazioni di u cliente è parla di a macchina di pulizia di sementi.

A squadra di serviziu dopu a vendita di a cumpagnia di machini Maoheng visita a splutazioni di u cliente è parla di a macchina di pulizia di sementi.
L'attrezzatura hè una grande capacità, alta precisione, macchina di pulizia cumminata cù ascensore non rottu, sistema di pulizia doppia polvere, sistema di doppia schermu d'aria, seta vibrante, tavola di gravità.
A macchina pò caccià una volta e impurità grandi, chjuche, luminose, muffa, lesioni.
A macchina pò esse largamente usata per trasfurmà u granu, u granu, u risu, u sorgo, u millet, i fasgioli.A precisione pò ghjunghje sin'à 98%.
Doppiu sir screen: By aghjustà a distribuzione di u voluminu aria di dui schermi aria verticali, utilizendu u principiu di sospensjoni di materiali, cumminata cù doppia duct aria laterale à caccià impurità luce.È l'impurità di luce, cum'è bauxite, polvera, è caschi sò completamente eliminati.
Tavola di gravità doppia / tavola di gravità unica:
Ajustendu u voluminu di l'aria è l'altezza di u baffle di l'outlet per a tavola di gravità, utilizendu u principiu di deflection di densità di materiale, per sguassà e sementi di coriandro, sementi malati, mildiu, grani immaturi, è avena di granu di granu, zucca, etc. .
Features:
A macchina cumminata cù sgusciatore (per granu, sorgo, risu), ascensore senza rotture, doppia schermu d'aria verticale, doppia duttu d'aria laterale, tavola di gravità, seta vibrante.A macchina pò caccià una volta e impurità grandi, chjuche, luminose, muffa, lesioni.
A macchina funziona liscia, struttura compatta, grande capacità, faciule d'operare è di spustà.
A macchina pò esse largamente usata per trasfurmà i prudutti agriculi è laterali.
news (3)

news (4)


Tempu di post: 23-Jan-2019