Hebei Maoheng Machinery Co., Ltd.

17 anni di esperienza di fabricazione

Oghje, Maoheng Machinery hè statu invitatu à participà à a mostra di l'alimentariu è hà scontru parechji amichi chì ponu cooperà.

Hebei Maoheng Machinery Co., Ltd. hè una impresa impegnata in a ricerca è u sviluppu, a fabricazione, a vendita è u serviziu di l'equipaggiu di trasfurmazioni di sementi è l'equipaggiu di classificazione di granu. team.Avemu esploratu attivamente l'innuvazione cuntinua per furnisce i clienti cù l'equipaggiu di trasfurmazioni di sementi più perfetti, pratichi, efficienti è avanzati è equipaghji di classificazione di granu.
Avemu una squadra tecnica cù 16 anni di sperienza di cuncepimentu è di produzzione, chì ponu furnisce un schema cumpletu di screening di sementi di granu per u disignu persunalizatu.
A cumpagnia hà cinque certificati di patenti naziunali per l'equipaggiu.È attraversu u migliuramentu cuntinuu in u mercatu, hè statu largamente ricunnisciutu è elogiatu da i clienti.
Sicondu i bisogni di selezzione di i clienti per diversi materiali.Avemu un schema di screening di l'equipaggiu maturu per a trasfurmazioni di granu di granu, sorgo di soia, ceci, fagioli rossi, sesamo, arachidi, colza, chili è altri materiali.
Faremu u nostru megliu per furnisce i prudutti è fà u nostru megliu per serve. Maoheng Machinery pò furnisce: Macchina di pulizia di sementi cumminata cù doppia schermu d'aria è doppia tavola di gravità (sgusciatore di granu, sgusciatore di risu, sgusciatore di sorgo), Macchina di pulizia di granu cumminata cù doppia schermu d'aria è tavola di gravità, macchina di pulizia di schermi d'aria di sementi, macchina di separazione di gravità (pressione pusitiva, pressione negativa), macchina di pulizia di cinturione, separatore magneticu, de-soiler magneticu, elevatore di secchi, trasportatore, macchina di rivestimentu di sementi, de-stoner, fagioli macchina di lucidatura, cullettore di polvera, tavola di gravità, graduatore di fagioli, sistema di scala di sacchetti, etc.

Perchè sceglite maoheng:

1.obtained certificazione sistema di gestione di qualità ISO9001 è naziunale AAA livellu impresa standardization cunferma bona cumpurtamentu.

2.Adopting automatizazione meccanica avanzata è intelligentization invece di u funziunamentu manuali tradiziunale salva u costu di u travagliu è migliurà assai efficienza di pruduzzioni.

3.A macchina cunforma à u principiu ergonomicu, l'usu di più tempu è risparmiu d'energia, operazione più còmuda è veloce.

Prutezzione 4.Safety, a macchina stessa cù prutezzione di fuga, funziunamentu sicuru è usu.

5.Tecnulugia di trasfurmazioni 5.Quenching, migliurà a durezza, a forza di u travagliu di metalli, rinfurzà a capacità di cumpressione è resistenza à a corrosione, migliurà a vita di serviziu di l'equipaggiu.

6.Focus nantu à a dumanda di i clienti hè impegnata à a custruzzione di u sistema di "industria-università-ricerca" è di innuvazione.

news (5)


Tempu di post: 23-sep-2019